Door middel van een informatie-detox, snel vinden en opbergen. Een eenvoudige, praktische aanpak om (weer) structuur en overzicht aan te brengen op je werkplek en in de informatie die voor het werk belangrijk is. Doel is creëren van overzicht en prioriteren. Nooit meer: grote stapels papieren, zoeken naar onvindbare stukken, overvolle kasten, archieven, tijdverslindende werkgewoonten, werkachterstanden en gebrek aan overzicht.
Fysieke informatie op orde
Digitale informatie op orde
Door middel van structureren, optimaliseren en opschonen van bestanden of schijf. Zo kun je weer snel vinden en opbergen. Een eenvoudige, praktische aanpak om (weer) structuur en overzicht aan te brengen in je digitale informatie die voor het werk belangrijk is. Doel is creëren van overzicht en prioriteren. Nooit meer: zoeken naar digitale documenten, wildgroei van digitale documenten, onduidelijkheid over de laatste versie of benaming van een bestand en gebrek aan overzicht.
E-mail, tijd en taken op orde
Door middel van structureren, optimaliseren en opschonen van bestanden of schijf. Zo kun je weer snel vinden en opbergen. Een eenvoudige, praktische aanpak om (weer) structuur en overzicht aan te brengen in je digitale informatie die voor het werk belangrijk is. Doel is creëren van overzicht en prioriteren. Nooit meer: zoeken naar digitale documenten, wildgroei van digitale documenten, onduidelijkheid over de laatste versie of benaming van een bestand en gebrek aan overzicht.
Stoorzenders elimineren
Door middel van structureren, optimaliseren en opschonen van bestanden of schijf. Zo kun je weer snel vinden en opbergen. Een eenvoudige, praktische aanpak om (weer) structuur en overzicht aan te brengen in je digitale informatie die voor het werk belangrijk is. Doel is creëren van overzicht en prioriteren. Nooit meer: zoeken naar digitale documenten, wildgroei van digitale documenten, onduidelijkheid over de laatste versie of benaming van een bestand en gebrek aan overzicht.