Meer structuur, meer tijd, meer resultaat

Onze dagen worden steeds voller en we hebben aldoor meer informatie te verwerken.
Heb jij altijd overzicht van wat er allemaal binnen komt? Weet jij de stukken nog terug
te vinden als er een onverwachte vraag wordt gesteld? Of heb je soms het gevoel nooit
meer aan je echte werk toe te komen? Tijd is een waardevol goed waar we efficiënt
mee om willen gaan in de werkomgeving.

Wat doet een professional organizer?
Een professional organizer geeft praktisch advies en biedt hulp bij het reorganiseren en structureren van
werkruimte en systemen. Ook kan er samen gewerkt worden aan het efficiënter indelen van je
beschikbare tijd. Een professional organizer kan je begeleiden met het maken van keuzes die je in staat
stellen meer gestructureerd te denken en te werken, effectiever om te gaan met ruimte en middelen
en weer meer overzicht te krijgen.

Waarmee kan ik je zoal helpen?
Als professional organizer kan ik met je werken aan praktisch en efficiënt beheer van jouw werkruimte.
Hier een klein overzicht van zaken waarbij ik kan assisteren:

  • (re)organiseren van fysieke informatie
  • structureren van digitale informatie
  • grip op e-mail, tijd en taken
  • elimineren van stoorzenders
  • advies m.b.t. clean desk policy

Wil je meer weten over deze service?
Bel meteen voor een vrijblijvend gesprek op 06-22661184.

                          Hoe we een project samen aanpakken                Enkele voorbeelden van uitgevoerde opdrachten